loading...
آوای نرماشیر
تبلیغات

سجادموحدی زاده بازدید : 490 1394/12/08 نظرات (1)

آخرین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی بم ریگان نرماشیر  فهرج

آمار نهایی انتخابات تا لحظاتی پیش از طرف فرمانداری شهرستان بم اعلام گردید.

بالا ترین رای صادرشده به شرح ذیل می باشد :

نرماشیر ریگان فهرج 

1-حبیب الله نیکزادی 38000

2- موسی غضنفرآبادی 30000

شهرستان بم 

1-حبیب الله نیگزادی 24000

2- موسی غضنفرآبادی10000

جمع کل آراء اخذ شده 

حبیب الله نیکزادی 62000

موسی غضنفرآبادی 40000

سایر کاندیدها 5000

بدین ترتیب آقای مهندس نیکزادی پیروز انتخابات شرق استان شدند.

البته بر اساس شنیدها گزارش شده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدهادی در تاریخ 1398/08/22 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای مهندس نیکزادی،اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم بخاطر اینکه درآمدم کم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد
خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم لوازم خونه نخریدم،اجاره خونه چند ماهی زیاد شده ولی کار کم شده،
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکم نکردن.
.شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمی فرستادم شماره عابر بانک رفاه (۵۸۹۴۶۳۱۵۳۵۹۸۹۰۸۱)بنام محمدهادی قربانی.
تو راخدا کمک کن
موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

بسم الله الرحمن الرحیم

سایت آوای نرماشیرباهدف ایجادخدمات

ومحیطی باانگیزه معرفی،انتشاراخباروعکس

فیلم و...مربوط به شهرستان نرماشیر

درفضای مجازی گرفتیم سایت آوای نرماشیر

با آدرس: www.narmashir1.ir

درسال1392ایجادوراه اندازی شد.امیداست

باتلاش کاربران سایت آوای نرماشیربتوانیم

گامی درجهت پیشرفت شهرمان برداریم.

باتشکرمدیریت سایت: سجادموحدی زاده شماره تماس 09215660973 کانال تلگرام: https://t.me/narmashir1ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت تا چه حد برایتان مفید بود ؟
    پرسپولیس بهتره یا استقلال
    کریس رونالدو بهتره یا مسی
    تلگرام سایت

    ازشما برای ما درسایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1520
  • کل نظرات : 416
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 837
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 311
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 3,816
  • بازدید سال : 21,905
  • بازدید کلی : 2,364,041
  • کدهای اختصاصی
    Code Center
    معرفی شهرستان نرماشیر