loading...
آوای نرماشیر
تبلیغات

سجادموحدی زاده بازدید : 547 1396/06/02 نظرات (0)

کوبل داوری شهرستان نرماشیردرمسابقات لیگ فوتسال نوجوانان استان

به گزارش آوای نرماشیر،ازشهرستان بم،مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان بین 15تیم از شهرستان های استان کرمان در بم برگزار شد،کوبل داوری شهرستان نرماشیر دراین دوره ازمسابقات حضورچشم گیری داشت.

سجادموحدی زاده بازدید : 617 1395/11/30 نظرات (0)

دقایقی پیش آب سدنساءبم فروکش کرد 

به گزارش آوای نرماشیر،دقایقی پیش باتوجه به ارتباطی که با جناب آقای مهندس امیرزاده ازسدنساءداشته ایم :

خوشبختانه آب سد به دلیل کاهش سیلاب ازسطح سریز فروکش کرده وبارندگی نیز درآن منطقه به حداقل میزان خود رسیده است 

سجادموحدی زاده بازدید : 572 1395/11/30 نظرات (0)

سرریز هزار مترمکعب در ثانیه آب از سد نساءبه سمت شهرستانهای نرماشیربم ریگان فهرج

آماده باش شرق استان کرمان،سرریز هزار مترمکعب در ثانیه آب از سد نساءه سمت چهار شهرستان بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در حال حرکت است

کرمان - جانشین رئیس ستاد بحران استان کرمان با اشاره به سرریز سد نساء گفت: چهار شهرستان بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در حالت آماده باش هستند.

ابوالقاسم سیف الهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی طی پنج روز گذشته در اکثر شهرستان های  استان کرمان ظهار کرد: اوج بارش ها در بسیاری از مناطق همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به سرریز هزار مترمکعب در ثانیه آب از سد نساء اظهار کرد: این حجم آب به سمت چهار شهرستان بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در حال حرکت است که در پایین دست سد نساء مسئولان و مردم در حالت آماده باش هستند.

سیف الهی با اشاره به انسداد جاده بم – کرمان تصریح کرد: با توجه به تخریب پل ها تلاش می شود این مسیر ظرف ۴۸ ساعت آینده بازگشایی شود.

وی در خصوص وضعیت سد جیرفت هم گفت: چنانچه با همین دبی آب وارد سد شود ظرف ۲۵ ساعت این سد نیز آبگیری خواهد شد اما تاکنون به مرحله سرریز نرسیده است.

معاون استاندار کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۰ مترمکعب آب در ثانیه از دریچه های سد جیرفت عبور می کند، افزود: رودخانه شور هم با شدت به سمت جیرفت در حال حرکت بوده و قسمت کوچکی از شهر جیرفت دچار آبگرفتگی شده است.

سیف الهی با اشاره به ممنوعیت عبور خودروهای سنگین و نیمه سنگین از جاده بردسیر – سیرجان افزود: در اثر تخریب بند متعلق به آبخیزداری در بردسیر بخشی از آب وارد این شهر شده و شاهد آبگرفتگی در برخی مناطق هستیم که امدادرسانی در حال انجام است.

وی از وقوع توفان شن و وزش باد در ریگان و فهرج خبر داد و افزود: براساس برآورد اولیه تاکنون هزار و ۵۰۰ دام بر اثر سیلاب تلف شده اند.

جانشین رئیس ستاد بحران استان کرمان همچنین از خسارت ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی به ۱۰ هزار واحد مسکونی خبر داد و گفت: خسارات در بخش کشاورزی در حوزه قنوات و چشمه ها در حال بررسی است.

وی میزان خسارت وارد به زیر ساخت ها و جاده های استان کرمان تاکنون را ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰ روستای استان در حوزه برق دچار مشکل شده اند.

سیف الهی ادامه داد: شبکه آشامیدنی ۷۰ تا ۸۰  روستاها در بخش آب دچار خسارت شده اند و بخش عمده ای خسارات وارده به سادگی قابل جبران نیست.

معاون استاندار کرمان از آغاز کار تیم های بررسی کننده خسارات خبر داد و گفت: میزان خسارت بعد از بررسی های کارشناسی به مرکز اعلام و پی گیری برای جبران خسارت ادامه پیدا می کند.


سجادموحدی زاده بازدید : 700 1395/11/29 نظرات (0)

اعلام آماده باش برای شهرستانهای بم، نرماشیر، ریگان و فهرج

ظرفیت سد نساء طی ۲ ساعت آینده تکمیل می شود/اعلام حالت آماده باش

کرمان – جانشین رئیس ستاد بحران استان کرمان از تکمیل ظرفیت سد نساء بم ظرف دو ساعت آینده خبر داد و گفت: مردم جداً از حضور در اطراف رودخانه ها پرهیز کنند.

ابوالقاسم سیف الهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظرفیت سد نساء بم ظرف دو ساعت آینده تکمیل می شود و در این منطقه حالت آماده باش اعلام شده است.

وی ادامه داد: افرادی که در اطراف رودخانه های پایین دست سد نساء در شهرستان های بم، نرماشیر، ریگان و فهرج ساکن هستند از حضور در اطراف رودخانه ها پرهیز کنند.

سیف الهی تصریح کرد: با ادامه بارندگی ظرفیت این سد تکمیل می شود.

وی از گشودن دریچه های سد بافت خبر داد و گفت: در این منطقه مشکلی وجود ندارد و رودخانه از کنار شهر عبور می کند و شهر بافت در خطر نیست.

جانشین رئیس ستاد بحران استان کرمان از ادامه بارندگی ها تا ساعت ۹ صبح فردا خبر داد و افزود: در حال حاضر مسیر بیش از ۹۰ روستای استان کرمان در اثر سیلاب مسدود است که اکثر این روستاها مربوط به بافت و رابر است.

سیف الهی ادامه داد: برق تمامی مناطقی که طی چند روز گذشته قطع شده بود هم اکنون وصل شده و در صورت بروز مشکل در این زمینه، با توجه به آمادگی نیروها در اسرع وقت برای رفع مشکل اقدام می شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر مشکلی در زمینه سدهای سیرجان وجود ندارد.


سجادموحدی زاده بازدید : 481 1395/10/24 نظرات (0)

مسابقات فوتبال شرق کرمان ازشهرستانهای بم،ریگان،فهرج ونرماشیر

 آغاز مسابقات فوتبال شرق کرمان به میزبانی ریگان

رئیس هیأت فوتبال ریگان گقت: مسابقات فوتبال شرق استان کرمان به میزبانی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، موسی سلطان‌آبادی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات فوتبال شرق کرمان با حضور 13 تیم از شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر آغاز شده که این تیم‌ها به‌مدت یک ماه در ریگان به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد:

در آغاز این مسابقات دو تیم ارگ جدید بم و کمپ کویری ریگان به مصاف هم رفتند که تیم کمپ کویری ریگان با نتیجه دو بر صفر تیم ارگ جدید بم را شکست داد. رئیس هیأت فوتبال ریگان با اشاره به اینکه این مسابقات همه ساله در یکی از شهرستان‌های شرق استان برگزار می‌شود، افزود: امسال ریگان میزبان مسابقات فوتبال شرق استان است.

سلطان‌آبادی تصریح کرد:

مسابقات فوتسال جام شهدای ریگان به‌زودی با حضور 12 تیم از ادارات شهرستان ریگان برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه زمین فوتبال ساحلی ریگان احداث شده است؛ از برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی در ایام‌الله دهه فجر در ریگان خبر داد. رئیس هیأت فوتبال ریگان افزود: در شهرستان ریگان استعدادهای خوبی در زمینه ورزشی وجود دارد که نیاز به حمایت دارند.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic

بسم الله الرحمن الرحیم

سایت آوای نرماشیرباهدف ایجادخدمات

ومحیطی باانگیزه معرفی،انتشاراخباروعکس

فیلم و...مربوط به شهرستان نرماشیر

درفضای مجازی گرفتیم سایت آوای نرماشیر

با آدرس: www.narmashir1.ir

درسال1392ایجادوراه اندازی شد.امیداست

باتلاش کاربران سایت آوای نرماشیربتوانیم

گامی درجهت پیشرفت شهرمان برداریم.

باتشکرمدیریت سایت: سجادموحدی زاده شماره تماس 09215660973 کانال تلگرام: https://t.me/narmashir1ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت تا چه حد برایتان مفید بود ؟
    پرسپولیس بهتره یا استقلال
    کریس رونالدو بهتره یا مسی
    تلگرام سایت

    ازشما برای ما درسایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1520
  • کل نظرات : 416
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 837
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 3,664
  • بازدید سال : 21,753
  • بازدید کلی : 2,363,889
  • کدهای اختصاصی
    Code Center
    معرفی شهرستان نرماشیر